21 haftalık hamileyim ağrılarım oluyo. Devlete gittiğim için doktor pek ilgilenmiyo. Vitamin olarak sadece d vitamini ve demir yazdı. Bende aile hekimine magnezyum yazdırdım. Parayla alıcaktım yazdıklarını bilmiyodum aslında. Ama bazı sorularım var. Bunun diğer magnezyumlardan ne gibi bi farkı var, herhangi bir yan etkisi var mı, bazı yerlerde hamileyken magnezyum kullanmayın yazıyodu. Ne yapsam içsem mi içmesem mi bilemedim kullanıp iyi yada kötü bir etki gören var mı