Toplam 3 kere kan verdim beta ilk 659 daha sonra 1070 en son 3580 çıkmıştı bugün sol kasığımda sürekli bi ağrı oluştu normal sandım akşam olunca ağrıya dayanamaz oldum acile gittik doktor kesenin oluşmadığını söyledi beta istedi çıkan sonuç 2800 oldu dış gebelikten tedaviye alındım 7 gün boyunca iğneli tedavi edeceklermiş hastaneden yazıyorum ağrınız varsa ve geçmiyorsa lütfen acile gidin