Merhabalar artık 40+4 olmuştum doktor artık son haftalar şu azaldı dedi ve yatırdı 40+5′de sabah 8 de suni sancı verildi. Bu arada bir gün akşamdan açıklığa baktı 1 cm önceki doğumdan kalma beklediğimiz bir durum demişti. Vajinal muayeneden sonra hafif sancılarla 3 cm olmuştu sabah ki sancıya kadar. Saat sabah 11 de hala 3 idi rahim ağzı %50 yumuşaktı. Moralim bozuldu sürekli nst de o sancıyı çekmek zordu yarım saat ara verildi gezdim belime sıcak su tuttum tekrar başlandı. 11.30 dan yaklaşık saat 14.00 a kadar suni sancımı çektim. Beni saat 13.00 de odaya yolladılar biraz dolaşıp gel orada çek diye yatarak çekmek istemiyordum çünkü 14.00 de çağrıldım ama artık dayanılmaz olmuştu son 2-3 sancıda ıkınma isteğim geldi sezeryan mı istesem dedim (eğer böyle düşünüyorsanız doğum yakın demek). Bu ara gören soruyor abla kaç cm diye birine o sancı siniri ile 3 cm dedim kızarak bu da bence doğum yaklaştı siniri 😄 Neyse gittim nstye bağlanacantı bi açıklık bakalım dedi bende kakam var gibi dedim. Bu arada ben sancıları sakın karşıladığım için benden umutları azalıyordu. Ebe açıklığa bir baktı koştu ne oldu demeye kalmadı herkesi aradı ulaşamadıklarına sinirlendi. Tam açkklık dedi. Ebeler hemşireler doktor herkes geldi. Sancın gelince ıkın dediler 3 ıkınma yani 7-8 dk doğdu. Hiç müdahale etmedi suyu bile patlatmadı o kayganlıkla doğsun diye sadece 1 cm yırtığım var. Herkes biz böyle doğum görmedik dedi ben normal doğuma fiziksel olarak ve zihinsel olarak hazırlandım hatta suni dozunu arttırın artık beklemek istemiyorum dedim ve bebek strese girebilir dediler güldüler. Eğildım sıcak suya girdim içimden dua ettim sayı saydım sancı yokmuş gibi düşündüm.
Bu benim 3.doğumum ilk ikisi kendi sancımla daha rahat olmuştu ama bunda da açıklık daha hızlı ilerledi gibi. Tek farkı sunide çok sık geliyor sancı dinlenemiyorsun kendi sancın aralıklı ve daha hafif geldiğinden dinlendiriyor. Benim doğumum böyleydi Allah herkese sağlıklı doğum nasip etsin.