gunes866_ Kahvedelisi işte nazlanması gereken benim bide cektiğimi yansıtmamaya çalışıyorum ama yok yani yansıtmak etrafında fır döndürmek lazım.
gecem_gmz 34+0 odası hazır dolabı hazır kıyafetler yıkandı hastane çantası hazırlandı her şeyi erkenden hazırladığım için rahatım bey efendinin gelmesini bekliyorum 🌎🦋🤍✨
Engusa Kahvedelisi benim de 34+1 ama henüz hiç hazır değiliz 🥲 30 dan sonra yapalım dedik alışveriş işini hala tamamlamadık nedense bi rahatlık var üzerimizde 😊 inş kızımız da bizim gibi rahat davranır acele etmez
ikiprensesannesi___ Kahvedelisi maşallah sağlıkla vaktinde gelsin 😍bizde 32 haftalık olduk hiçbir şey yapmadım daha erken gibime geliyor bakalım 😁😅