Ben aşılama yaptım aşılama tarihime göre bugün 7+1 ama sat a göre 9.. 3 bebeğimi kalp atışı durması ile kaybettim bugün kontrole gittim embriyo 6+4 diyor ama kalp atışı görülmedi doktor çok umutsuz bir hafta bekleyelim dedi sabahtan beri ağlıyorum artık savaşacak tekrar başlayacak gücüm kalmadı hemen buraya girdim benim durumu yaşayıp mucize gerçekleşen var mı diye dilerim sizin hikayeniz pozitif olur