Bdyg Kızlar bebeğiniz kaçıncı haftada doğum kanalına girdi veya girmediği için kaçıncı haftada sezeryan oldunuz yazarmısınız?
Seymabyrm Bdyg belli olmaz belkide girebilir. Benim girse bile 39. Da alması gerekiyor bebişimi hür türlü sezeryana çıkıyor 1 hafta içinde normal doğum şansım var hiç sancım yok sizin var mı