Merhaba arkadaşlar
İki gün önce tuvalette idrardan sonra kan gördüm hafif sonra bir damla da damlamıştı lavaboya sadece bir kere gördüm başka görmedim sonra direk hastaneye gittim alttan muayene ettiler zaten açıklığa baktılar bebeğe baktılar elle bile baktı doktor bayağı bir baktı ama herhangi bir açıklık herhangi bir şey söz konusu değil dedi progesteron verdi vajinaya konulan şu an onu kullanıyorum zaten başka gelmedi şu an bebeğin hareketleri diye çok şükür pazartesi kontrole gideceğim ama neden gelmiş olabilir hiç anlayamadım tabii biraz da endişe etmedim değil 24 + 4 teyiz başınıza böyle bir şey geldi mi merak ettim benim ikinci gebeliğim ilk Gebelmde benim sadece bu kandan daha da fazla yoğun görmüştüm 36 dediler de görmüştüm nişanım gelmişti böyle bir durum yaşamadım yani yasayan var mi