dilaraassr 33+5 haftaligiz şiddetli kusuyorum yanma şiddetli bulantı var ve su bile içsem kusuyorum ne yapmam lazım
Iremsel_ dilaraassr ay bende aynı durumdayım ama çok stresli bi dönemden geçiyorum ona bağlıyordum değilmiymiş
mrvcermeli dilaraassr doğum yaklaşınca mide bulantısı kusma felan yaşanır ama yanlış bişey de demek istemiyorum
papatyatac dilaraassr doktoruna danışıp prilam kullanabilirsin ilk gebelgimde bende öyleydim prilam ile çok rahat ediyordum doktorlar yazabiliyor reçeteye recetesizde satın alabilirsin çok iyi geliyor
Iremsel_ dilaraassr yanma ara ara oluyordu da bu aralar hep var çok sinir bozucu bazen yanmaktan kusuyorum hep strese bağlamıştım değilmiş
Sibelakta dilaraassr ya cok zor allah yardım etsin hamileliğin en zor durumu doğurmak bile kolay bunun yanında
nahsen21 Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim şişkinlik ve nefes darlığı yaşıyorum bilgisi olan yaşayan varmı