bgndgd en son kontrolünde bebek kanalda mıydı? Aralıklı gelen bir sancın varsa doktora gitmelisin bence. Ama atıyorum bir saattir ağrıyorsa bu bebek hareketine yer değiştirmesine bağlı olabilir. Benim de ağrılarım olmuştu doktorla görüşmelerimde önemli olan aralıklı arada rahatlamana izin veren ve tekrar baslayan sancılar önemli demişti