dilanzkn Bebekkuzu evet normal canım bebek buyudukce daha çok şiddetleniyor ne yazikki 33 hafta olduk çok canım yanıyor bazen aglicak duruma geliyorum sürekli uzanmam lazım ki ağrım olmasın
Admsarzu Bebekkuzu ilerleyen haftalarda daha beter oluyor 23 haftalığım ağlıcak dereceye geliyorum magnezyum kullandığım halde böyle günde 2 kere doktorum 3 e cıkarabılırız demişti haftaya kontrolde söyleyeceğim 3 e çıkaracağım
dilanzkn Bebekkuzu Bebekkuzu amin canım amin zaman geçsin de rahatlarım diye bekliyorum 6 yaşında oğlum var okula git gel yapıyorum mecbur fırsat buldukça dinleniyorum bebek kilo aldıkça ağrı daha zorlaşıyormuş 🥰
Aleynaa8 Sadece ben yaşıyorum sanıyordum ya İlerledikçe biraz daha artıyor hakikaten ama azalıyor benimki gün içinde şuan 37 oldum hala zorlanıyorum 😢😢
Bebekkuzu Admsarzu ayyy 🥹🥹 bende bugün gittim doktora her şey yolundaydı bebiş iyiyse sorun yok cekcegiz 🥹🥹🥹