Kızlar 38+1 haftalık hamileyim çocuk hareket ettikçe o bölgede de hareket hissediyorum elimle ölçtüm genitalden iki parmak yukarısı oluyo zaten çok yukarıda deildi bebeğim karnımın altı falan şişti böyle iki üç gündür de activating labour hareketleri yapıyordum faydası mı oldu ki çabalıyorum öyle de sizce yakın mıdır doğum
Yaşayan var mı