azizelaz Kızlar merhaba :) benim merak ettigim birsey var hamileyken ayva yiyip yanagına bastırıyorlar ya bebek gamzeli olsun diye deneyip bebgi gamzeli dogan varmı sizce gerçeklik payı varmı
lalefidan azizelaz annem bana hamileyken ayva yemiş sürekli gamzem var ama onabaglı mı bilmiyorum bende hamileyken ayva yedim ama bastırmadım benim oğlanda var Gamze
Havin49_ azizelaz saçma bi inanış ben hiç yemediğim ama genetik bende var eşimin tarafında var abimde var
medisinbebisi azizelaz henüz bebeğim doğmadı ama annem bana hamileyken çok ayva yemiş, iki yanağımda da Gamze var:) o yüzden ben de hemen her gün ayva yiyorum
azizelaz lalefidan şimdi ayva yedim birden aklıma geldi bastırdım gamzeli insanları çok beyeniyorum inşallah olur :)
tosten azizelaz annem canın isterse olur der bana hamileyken bir kere aşermiş 1 kilo ayva yemiş bir tane gamzem var ben de o hurafeyi denedim bakalım olacak mı bizde de :)
suragungor azizelaz esimde de bende de gamze var ama ben garanti olsun diye ayvada yedim ama yanagima bastirmadim bakalim nasil olacak 😂