Beyzaharun Mrvgrkan bende 6 haftalığım ama hemen bir küçük karın belirdi bende hemen belirmesine şaşrdım 🤔🤰🏻
Tugbakaya Beyzaharun aaaa buna bende çok şaşırdım 6 haftalık inanılmaz küçük bişey oluyor nasıl karnınız belirmiş
AlininAysesii Beyzaharun İlk zamanlar hormonlardan kaynaklanan gaz problemi oluyor, gazın verdiği şişkinlik o ☺️
Beyzaharun Tugbakaya bilmiyorum normalde hiç karnım yoktu bir anda minik bir karın oluştu bende şaşırdım 🤣
araskubra Mrvgrkan sabret geciyo bide bakmissin benim gibi 30 gun kalmis ve hala inanamiyorum hic belki olmayan karnim ikiz gibi oldu :)
Beyazlale Cabim bende 12+4 um karnim bayaga bu şiş goren herkez diyor karnin çıkmış diye ama gazmi sislikmi yoksa bebekmi onuda bilmiyorum. Bana biraz erken geldi aslinda ama hos bi durum bi yandan da 😊
Aliyee2 Mrvgrkan canim bende 9 haftaligim 1 haftanin icinde 4 kati buyudugunden benim karnim ve rahim tarafinda cok baski hissediyorum sislik var gibi galiba erkenden cikicak gobek :)