leylaaa45 Kızlar adetimin üstünden 7 gün geçti hala olmadım. 3 idrar testi yaptım ilk ikisi silik son yaptığım tam net çıktı. Malum 7 gün geçti kimyasal olma ihtimali var mı bu durumu yaşayan var mı. Kimyasal gebelik adetin üstünden kaç gün geçince sonlanır