inlilyd Kızlar bugün doğum tarihini aldık çok heyecanlandım iş ciddiye binince. nasıl bi ortam, ne kadar sürüyor, stres yapmama değiyor mu? çok karmaşık duygular içerisindeyim biraz sezaryen olanlar anlatabilir mi ?🥹
Kezban_422 inlilyd ay bende pzrtesi alcam yaa 36+1 olcam pzrtesi günü bklm ne zaman vercek doktor çok heycanlıyım bende ikinci sezeryan olcak ☺☺🤭🤭
lena36_ inlilyd her iki doğumuna da yanlız girdim zaten birileriyle girseniz de önemli olan doktor ve hemşirelerin tutumu inanın onlar daha çok rahatlatıyor insani