eminaas ben doğumdan beri kullanıyorum ilk zamanlar göğüs uçları baya hassas oluyo o zaman biraz benimde hatamla yüksek çekim gücüyle başlayınca acımıştı şuan bebeğim 4 aylık bi sıkıntım yok sadece valf kısmının ucu biraz yırtıldı kendi sitesinde yedek var ondan satın alicam