2 aylık hamilyken bıraktım bende.Önce cevrenizdekilere bu kararı söyleyin çünkü nikotin yoksunluğuyla istemeden kırıyorsunuz.bu süreçte en büyük destekcim eşim ve ailemdi.ilk 2 gün zor sonra giderek azalıyor 1 hafttada büyğk oranda geçiyor.2 gün boyunca nikotin vücuttan çekiliypr ya yoksunluga giriliypr yüzüm gözüm şiş gibi hissediyordum ve çok sinirliydim. Bunu yaptıktan sonra her sigsrs içme istegi yada aklım sigara gelince internette sigara içen annelerin bebekleri,sigara bagımlısı anne engelli cpcuk vs yazıp o hikayeleri okudum zaten onları okuyunca sigarayı yaksanda içine çekemiyorsun.her seferinde böyle böyle bıraktım.