Fatmanur_0416 cansu2306 valla ben kilo da aldım hani günde 2 defa yesem de kilo artışı çok fazla neden anlamıyorum benim sanırım ondan da kaynaklı valla benim 2 aydır göğüslerim o durumda ve gün geçtikçe daha çok oluyor gibi
adatuna medisinbebisi 10.haftada başladım 3.trimesterde günde 2’ye çıkardım 10 gün sonra doğumum var çatlak olmadı hiç 2.gebeliğim. Lieac öneriyorum
cenoana Haftada lierac kullanmaya başladım. Şuan 26. Haftadayım sağ ve sol alt karında çatlaklar oluştu ne yapsam engel olamıyorum.
anneoluyorummm103 medisinbebisi en güzeli Hindistan cevizi yağı. Lierac bio oil kullandım göğsüme çatladı hep. Karnım daha fazla büyümeden yağa geçtim 10 gün sonra doğumum var karnımda tek çatlak yok çok şükür ve benim cildim çatlamaya çok meyilli
gultenkalkan anneoluyorummm103 merhabalar ben de Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama kıllanma yapar diyorlar 23.haftdada lıerac başladım sanki azaldı gibi ama kilo aldıkça çatlıyorum