Kizlar gebelik şüphem var 13 gün gecikti adet evde test yaptık çift çizgi çıktı sabah sağlık ocağına gittim beni yıllık tarama için çağırıyorlardi zaten hem onun için hemde gebelik şüphem için kan verdim. Kanların bir kısmının sonucu çıkmış beta HCG çıkmamış nedendir acaba e nabizda beta görünmüyor diğerleri görünüyor..çok merak ediyorum ya