Kızlar merhaba nolur bi bakın kızım 2 buçuk yaşında 6 aylık hamileyim 2 hafta önce emziği bıraktık ve o gün bugündür hergece istisnasız ağlıyor yarım saat kadar nerdeyse aralıksız gün içindede huysuz kahvaltıda yapmak istemiyor yemekte yemek istemiyor dediği olmazsa ağlıyor mahvetti bizi bu durumu yaşayan var mı lütfen bakar mısınız