gsgsh Arkadaşlar merhabalar. 1 başarısız tup bebek surecinden sonra tekrar başlamaya karar verdik ama güvenebileceğim doktor bulamıyorum İstanbuldayım. Bu süreçten geçip yardımcı olabilecek birileri varmi acba doktor önerisi özellikle..
Nisanmomy gsgsh canım öncelikle Rabbim her şeyi gönlünüze göre versin. Ben Bahçeçi Altunizade şubesinde doktor Mehmet Reşit hocada tedavi gördüm. Çok şükür pozitifi gördüm. Kesinlikle bilgili bir doktor. Saatlerce sizle oturup sohbet etmiyor ama sorduğunuz her soruya cevap veriyor zaten normalde de çok yoğun ve hiperaktif bir doktor. Yine Bahçeçi Fulya şubesinde de Özkan hocanın çok iyi olduğunu duymuştum. İsterseniz netten ve Instagram’dan araştırabilirsiniz
betulmommy gsgsh selçuk selçukta ilk denemede tuttu benimde. Mehmet reşitle selçuk bey arasında kalmıştım, gönlümden geçen oldu şükü. Ama bu tarz doktorlardan cok ilgi beklememek lazım aşırı yoğunlar ve fiyatları uçuk maalesef🥲
Dinolisoo gsgsh üsküdarda bahçeci var. Tam doktor bilemiyorum ama yakınımız 10 sene çocuk sahibi olamadı kaç defa başka yerlerde başarısız tüp bebek denemeleri oldu. Bahçecide hamile kaldı doğum yaptı bile. Ücretler biraz pahalı tabi bildiğim kadarıyla.
ipekmom_ gsgsh bahçeci öneririm, altunlzadede tedavi oldum ilk transferde pozitif oldu kızım 2.5 yaşında 🌸 fulyadada başka bir arkadaşım oldu onunda ilkte pozitif oldu, genel olarak bahçeci laboratuvar doktor embriyolog vs çok iyi ve donanımlı tavsiye ederim
kargo Tema hastanesi volkan turan hoca ile görüşün derim tüm hastalarıyla tek tek ilgileniyor ve çok iyi bir prof.