Psikoljik olarak nefes darlığı çeken içi bunalan sanki içime öküz oturmuş gibi hisseden varmı ben destek aldıyorum hem ilaç hem psikologtan ama hala var derin nefes alamıyorum bogazımda düğüm ilaç da içiyorum aslında psikiyatri ilacı ama merak edıyormu varmı yaşayan bundan dolayı 38. Haftada sezaryan düşünüyorum artık dayanamıyorum çünkü