mervemelekk Nagis Sevgiiss hımm farklı ozaman düşük plasenta ön plasenta falan yazıyor nette benimki sorunlu olabilir
Sevgiiss mervemelekk benimde önde ama yukarda olduğu için sorun yaratmıyor dedi ama belki seninki biraz aşağıda olabilir oda zamanla yuları çıkıyormuş canım
winnie_the_pooh mervemelekk imkansız mı😟 Plesenta altta olunca öyle olmuyor muydu? Önde olunca alt kısmı etkiler mi ki😢
winnie_the_pooh nrybysk ben hatta sadece gece yatınca hissediyordum 24-25. Haftaya kadar. Sonradan gündüz de hissetmeye başladım. Şimdi 27 deyim
eni67 Benim de plesenta önde ben 22 haftada çok hafif hissediyordum şimdi 25 haftalık yanlarda hissediyorum baya tekme ama çok değil bazen korkuyorum uzun süre hareket etmiyor 😅 genelde gece başlıyor insan korkuyor işte hiss etmeyince
winnie_the_pooh eni67 gece hareketli olması çok normal diyorlar. Gündüz hareket ediyoruz o yüzden uyuyorlarmış o sallantıda. Gece sakin sakin yatınca başlıyorlar 😄
lol mervemelekk bnm aşağıda değil canım iliski yasak ama ondan degil bide zaten planli sezaryen olacağım
salihaaras Ben 20. Haftada net hissettim suan 27 yeni bitti sag ve sol karnımda hıssedıyorum genelde tekmelerı😂 bu arada trendyolda pilli fetal doopler var onlardan alıp kalp sesını dınleyebılırsın istediğin zaman
Bykessra lol ilk gebeliğim önde Plesanta 18 haftalık olunca hissetmeye başladım şu an 20+1 her gün sabah akşam hissediyorum netleşiyor her hafta geçtikçe