aysegulk07 2030ilra- aynen bende şu an 20. Haftadayım 22. Haftaya alacağım yani bu pazartesi kesin almam gerekiyor randevuyu inşallah halledebilirim 🥹 çok teşekkür ederim
sara29 beyza0007 saat tam 10’da açılıyor. Yeşil alan açılması lazım, açılmadıysa alamazsınız. Çünkü sadece riskli gebeliklere bakılıyor.. bende bu sabah aldım.
aselinannesi38_ beyza0007 tamam canım şimdi perinatoloji bölümüne gidip ordaki kayıttan alabilirsin veya mhrs den alabilirsin
jekdkllmdkm Merhaba bende ordan randevu aldım 2li tarama testi için bişeyi merak ediyorum direk kan istediği açıp gönderiyor mu bebeğe bakıyor mu ultrasonla
elifayaz112_ jekdkllmdkm kan da alıyor bebege de ultrasonla bakıyor sonra sonuç göstermeye gittiğin zaman da Gine ultalrasondan bakıyor
elifayaz112_ beyza0007 sabah saat 10 da bak bı de bazen bazıları alıp iptal ediyor o yüzden geceleri veya gün içinde de bak denk geliyor bı de bildirimlerini aç
beyza0007 elifayaz112_ tekrardan teşekkür ediyorum dediğiniz saatte girdim ayın 25. Randevu aldım çok şükür 🙌 ☺️
elifayaz112_ jekdkllmdkm eğer erkekse veya pozisyonu iyse belli olur ama en kesin 16.haftalarda söylerler
jekdkllmdkm elifayaz112_ hadi inşallah 2. Benim ama yinede çok heyecanlıyım özele başlıycam o zaman belki bi şans var daha erkn öğrenmede çok teşekkür ederim geri dönüşlerinizi için 🌸
elifayaz112_ jekdkllmdkm hamileliğin biri ikisi olmuyor ki benim dördüncü hamileliğim ama hepsinden daha çok heyecanlıyım 😄 rica ederim ne demek
elifayaz112_ beyza0007 hadi inşallah güzel haberler alırsın bana da dua edin kızlar bebişin böbreğin de büyüme varmış korkma geçer diyorlar da insanın elinde değil şuanlık suyumu takip ediyorlar azalma falan olursa erkenden doğum yapılıp müdahale edilecekmiş
beyza0007 elifayaz112_ çok geçmiş olsun bol bol ayetel kürsi oku allahım bebeğim sana emanet de herşey gönlünüzce olsun dua edeceğim rabbim şifa versin tez zamanda inşallah 🙏