efnanmoms clkbirgl bebekler bu haftalardan sonra o pozisyonu alması cok normalde hatta cok erken alan da var ama dogum hemen olucak demek değil
Eymenveben Sevl bunu okuduğuma çok sevindim 30da baş aşağı dönmüştü 33teyim hala aynı değişmez artık dedi doktor korktum erken doğum olursa diye
adatuna clkbirgl aynen benim ilk kızım da 20.haftadan beri baş aşağıydı ama kanala inmedim sezeryan oldum önemli olan kanal durumu
Aysenurkeser clkbirgl gönlünüzdeki gibi olsun inşallah ben 30 da gitmiştim tersti ondan bende dönmez diye bekliyorum anca tekme atıyor jsjsj
Aysenurkeser clkbirgl evet bugün çok etmedi ama dönse daha iyi olacak gibi geliyor sezaryandan korkuyorum 😅