Kızlar normal doktor muayenesine gittim doktorum bebeğin kalp atışlarının hızlı olduğunu söyledi nst girdim 180-210 max gördü ama 180den düsmedi sonra bi serum yaptı sakinleştirici elektrot dengesini sağlasın diye 1 saat sonra nst tekrar girdim 140-170 bandına indi haftaya tekrar gel dedi yaşayan var mı ya bu durumu endise ediyorum..