Biz de 7+0’ız 🥹 ara ara kasık ağrısı, çok ayakta durursam bel ağrısı, ara ara da mide bulantıları yaşıyorum. Hiçbiri dayanılmayacak ölçüde değil çok şükür. Doktor bu dönemde kasık ağrılarının normal olduğunu söyledi o yüzden kendinizi çok korkmaya gerek yok 🌸 Pazartesi de randevumuz var inşallah kalp atışlarını da duyarız 🙏🏻