kubra_d hee canım benim doğumu başlatan şu şekilde oldu bebek komple sağa yatmıştı ve tuvalete girmemden mutfakta işlenmemden hiç etkilenmiyordu yani karnım düzelmiyordu bildiğin bütün karnım sağa yatmış taş gibiydi masajla falan düzelmiyor sürekli alttan alttan batıyordu doktora sordugumda doğum başladı demişti ve 4 cm açıklığjm oldugunu söylemişti