selenhuseyin 6+5 haftalık olduk ama kahverengi lekelenmem oluyor, kiloda hiç akıntı olmuyor sadece peçete ile silince görünüyor lekeler, bu durum başına gelen var mı
Nisanmomy selenhuseyin yerleşme kanaması olabilir ama kontrol amaçlı mutlaka doktora görünün Allah korusun bazen kanama alanı da olabiliyor
Gamzeee__ selenhuseyin daha erken başladı o lekelenme sonra kanamaya kader gitti suan 13 hafta halen progestan kullanıyorum + her akşam iğne 2 günde hastanede yattım hastaneyi ihmal etme
busonryavrusu selenhuseyin Üç kere yaşadım lekelenme ama bende kanama alanı yoktu tabiki hemen doktorunla görüş progestan başlanıldı 2 hafta rapor verildi ama yerleşme kanamasıdır demişti çok kırmızı şekilde ve fazla olmadığı sürece çok endişe etmene gerek yok sadece doktorunun muayene etmesi gerekiyor
selenhuseyin Gamzeee__ bende iki kere iğne yedim şuan kanamam oluyor ama kesenin etrafında kanama alanı yok, progestana başladım işte 7-3 olduk inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
esmanur6565 Aynı haftada benim de başıma geldi lekelenme daha sonra kırmızıya döndü ve hastaneye gittim düşük tehlikem vardı Progestan verdiler ve şuan 9+5 teyim şimdilik bir sorun yok ama sizin doktora görünmenizde fayda vardır aksatmayın
selenhuseyin esmanur6565 şuan 7+3 olduk kahverengi lekelenme kanamaya döndü iğne vurdular birde progestana başlattılar umarım sıkı sıkı tutunur. Her gene yaşıyomuş bu durumu
Gamzeee__ selenhuseyin Amin canım insaAllah dikkat et kan her zaman terlikle gebelikde bol bol dinler kontrollerini aksatma
beautymom selenhuseyin ah canım benim seni çok iyi anlıyorum 4 sene önce bende bir düşük yapmıştım 8 haftalıktı salak doktor bana hap iğne filan yazmadıydı yazsaydı önlem alınırdı aman lütfen sen ihmal etme çok görüyorum şimdi kanaması olup da hapla geçen normal sağlıkla ilerleyen 🙏😌🥰
mavisrabis Bende 5+4um pazartesi başladı bendeki tüp bebekle gebelik benimki klinik normal desede kafaya takinca bugün gittim bende hemagrom gibi birsey dedi yani eski kanlar gdiyormus bebeği etkileyen birsey yok dedi onu kafayi takmaya bıraktım bebek görünmedi ona kafayi takmaya başladım birde kese asagidaymis bekledikleri yer biraz daha yukarda olmalıymış moralim düzelir diye gittim dahada bozuk geldim😔2 gün sonraya tekrar ultrason verdiler ne olumlu ne olumsuz dedi hersey saat saat değişir dedi umarim bebeğim gelişir umarim kendini gösterir rabbime teslimiyetten başka elimden birsey gelmiyor ne yazikki🥺
Kubra12355 selenhuseyin bdnim bir kere oldu öyle 5. Haftamdaydım tüp bebekti benim gerçi hastaneye gittim acile bir sorun yoktu şükür birdahada hiç olmadı zaten
agilkaya Kızlar bende bugün 6+1 im. 2 gün önce gayet herşey yolundaydı. Doktor keseyi ve bebeği gördü 1 hafta sonra kalp atışı için gel demişti. Dün çamaşırımda az bişey çok çok açık renkli pembe kahve gibi şeke vardı akıntı yani. Önemsemedim akşama doğru peçeteye tekrar sürtülünce kadın doğum acile gittim. Alttan bakmak istediler ama ben istemeyince progestan yazıp gönderdiler. Sabah akşam bir tane iç dediler. Dün akşam hastaneden gelince içtim sabah içtim tekrar lekelenmem olmamıştı. Akşam yemeği yiyecek zaman bi sıcaklık hissettim günlük pedime serçe parmağım kadar kahverengi akıntı olmuş. Çok korkuyorum 😣 kendi doktorum cumaya kadar yok. Cuma günü gideceğim ona. Neden böyle olur normal mi değil mi