Merhabalar hamiş annelerim ben normalde 20 haftalk ama bebek gelısımı 4-5 gün geride oyuzden 19 haftalık hamıleyım 3 gebelıgım yürürken bacaklarım ve vajina bölgem çok baskı yapıyor bacaklarımda ama en önemlisinde karnımda ağrıyor doktora gıtmelımıyım yada geçer mı 2-3 gündür böyle