Premsescik normal de dusuk tansıyonlu bı ınsansanız bıraz yüksek ama Benım 14-9 lar normalim oldugu ıcın hıc durmaz böylesi benı😃😃 bı lımon sık ıc canım ıkı saate bırde kontrol et yorgunluk stres yada tuzlu agır yemekten olmuş olabılır geçer ınsallah