Şimdi ben İkinciye hamileyim ilk oğlumu tam 40 . Haftada doğurdum bunu da yine 40 haftalık doğurmak istiyorum acaba doktora soylesem kabul ederler mi yada 38 haftalıkken falan mı doğum yaptırıyorlar tam 40 haftalık olursa oğlumla doğum günü aynı oluyo o yüzden o günü çok istiyorum