nahsen21 Karnım kocaman sanki 6-7 aylık hamile gibi şişkinlik ve nefes darlığı oluyor yaşayan varmı 😔
esrskr nahsen21 bende 17+3 üm yemek yedikten sonra hafif şişlik hissediyorum ama normalde çok fazla olmuyor
mhtparslan nahsen21 Evet malesef hamileliğimin başından beri yaşıyorum nefes darlığı akşamları aşırı şişkinlik şuan 25 haftalığız daha iyiyim
nahsen21 mhtparslan Vallah niye böyle anlamadım yaa nefes aldırmıyor sanki doğumuma yakın gibi hissediyorum artık şimdiden böylesek