38+0 olduk yürüyüş vs yapamıyorum evde ananas hurma ahududu çayı ilişki yapıyoruz sadece arada da pilates topunda hareket yapıyorum arada da aksak gebe yürüyüşü ama hiçbişey yapmasam doğum başlamayacak gibi hissediyorum ne sancım ne birşeyim var bunların hiçbirini yapmayıp normal doğumu başlayan oldu mu bebek baş aşağı ama yüzü de karnıma bakıyormuş sırtıma bakması gerekiyormuş