blacksoul1903 Merhabalar, doğuma giderken doğum çantanıza hangi mamadan koydunuz hanımlar ☺️ Önerilerinize talibim 🌸🙏
Leontiine blacksoul1903 koymayacağım canım doktoruma sordum ben mamaya gerek var mı diye hayır çok zorunda kalırsak biz mama veriyoruz bebeğe dedi sen sadece emzirme odaklı doğuma gel dedi
irmairma blacksoul1903 bende aklımda bu soru ama sanırım golden goat ve philips avent biberon koyacağım emzirememekten ve aç kalıp sarılık olmasından çok korkuyorum
Aysenurkeser blacksoul1903 ben daha doğurmadım ama tedbir amaçlı goldan goat düşünüyorum gerek kalmazsa geri getiririm eve zaten
blacksoul1903 Aleynaa8 adatuna Leontiine Çok kararsız kaldım hastanelerin hiç bir şeyine güvenmiyorum iyice kırıldı güvenim Allah yardımcımız olsun 🥲
blacksoul1903 irmairma ben de golden goat düşünüyorum ama keçi sütüne alerjisi varsa diye korkuttular beni 🥲
blacksoul1903 Aysenurkeser ben de o mamayı almayı düşünüyorum ama keçi sütüne karşı alerji geliştirir mi bilemiyorum 🥹
irmairma blacksoul1903 benim bildiğim anne sütüne en yakın süt ve asıl bebeklerin inek sütüne alerjisi çıkıyor, kimileri bür sürü mama deniyor valla hangisi gaz yapmazsa , SMA alan da memnun da çok mesele ben bu ikisini de denerim
Aysenurkeser blacksoul1903 mama işi biraz şans işi diye duydum açıkçası ben ben ya da eşimin herhangi bir alerjisi yok o yüzden onu denemek istedim önce inşallah bir sorun olmaz
irmairma blacksoul1903 tabii inşallah önceliğimiz emzirmek ben ne olur ne olmaz dursun çantamda dediğim gibi aç kalmasın sarılık vs çok korkuyorum
kanmamakl 3 doğum yaptım en sondaki sezeryan ile devlet hastanesinde sezeryanda bir tek mama verildi onuda hemşireler getirdi onlar yedirdi hastane ücretsiz bir şekilde veriyor çıkana kadar
Havin49_ blacksoul1903 beneğe göre değişir ben ilk oğlumda hastane çantama koymadım mama çünkü emzirme odaklıydım ama 1 hafta kadar çok zorladım nem ucum olmadığı için oğlum ememiyordu bende mama ile destekledim sonra yalancı üçta aldım üç olmasına rağmen içmedi meme istemedi ve tam 1 sene Sma optipro dışı hiçbir mamayı yemedi ve kilo alımı da gayet iyidi gaz problemi de yapmıyordu şuan ikiz gebeyim hem iki bebek hem sezeryan olduğu için yine Sma optipro alıcam Allah’ın izniyle
blacksoul1903 Havin49_ ben de emzirme odaklıyım ama bakalım ben de durumlar nasıl olacak her ihtimalin üzerinde durmaya çalışıyorum şuan 🥲
2030ilra- blacksoul1903 sma comfort aldık ben hastane verirse gerek olmaz diye düşünüyordum sonra vermediğini öğrendim gündüz doğum olursa bı şekilde yine temun edilirdi ama hadi gece olursa dedim aldım
blacksoul1903 2030ilra- evet doğumun ne zaman olacağı hiç belli olmuyor gece olursa o saatte nereden nasıl bulunur hiç bilmiyorum sarılık olmaması için de aç kalmaması gerekiyor en iyisi hazırda bir kutu bulundurmak
2030ilra- blacksoul1903 Evet nöbetçi eczane olabilir ama mesela benim doğum yapacağım hastane mamaya baya karşı ve gördükleri anda kızıyorlarmis süt gelmezse napalim en azından çantada durur gizli veririm diyorum
Noyimommy blacksoul1903 ben de alıp koymuştum hastanede yoksa ya da bazen mama vermiyo ısrarla bazı hastaneler hipp almıştım
susaMom_ blacksoul1903 İlk kızımda hiç mama almamıştım vajinal doğum olmasına rağmen sütüm gelmedi özeldeydi doğum mamayı vermişlerdi şimdi devlete gidiyorum mama vermezler belki sütüm olmaz sezeryanda vajinalda olsa gelmeyebilir SMA Comfort aldım mama kaşığı vardı zaten yine de elektrikli pompamı da aldım biberonuda yanında zaten devlet diye bir şey vermezler diye ödüm kopuyor 😅
2030ilra- susaMom_ vermiyorlar çoğu yani siz doğum yapacağınız yere sorun ya da orda doğum yapmış birine sorun