byzkhn 37 haftalığım bende şekerde var diyet yapıyordum normalde son günlerde diyeti bıraktım ama genetik muhtemelen benimde eşiminde kafası büyük 🥲 doktorda problem etmedi arada 1 cm oynuyor dedi ama bebek dönse bile normal yapamazdın ilk doğumun olduğu için çok parçalanırsın dedi kafası şu an 10 cm