hllasm Tamarix ben de göremedim ama regl olmadığınız sürece ümit vardır yarın sabah yine deneyin isterseniz
Kbracln Yarın sabah ilk idrarınla bir tane erken gebelik testi yapmanı tavsiye ederim prdictor falan olabilir hatta iki tane art arda yaparsan ben öyle yapmıştım daha net belli oluyor inşallah gönlünden geçen sonuçlanır 🤲🏻
Tamarix Bende şaşkınım erken gebelik falan yaptım hiç çıkmadı Albi ilk yaptığım test o zamanda bir şey çıkmadı
Kbracln Geç döllenme olabilir ama en iyisi sabah yapılan test ben gece yaptığımda çok silik çıktı sabah ilk idrarla yaptım şuan 31+6dayım 😊 allahım nasip etsin sağlıkla sıhhatle 🤲🏻
Happymami Tamarix canım üzmek istemem ama kuruma çizgisine benziyor bu kadar gecikmeye çok net çıkması lazımdı
Tamarix rabia7106 ay inşallah 7 senedir bekliyoruz eşimde bende şaşkınız 8 gün gecikme ilk defa yaşıyorum
Tamarix rabia7106 29 Ekim son adetim 5 Kasım bitti 8 Kasım kanama geldi günlük pedi tam doldurmayacak kadar 12 kasıma kadar sürdü 12 Kasım tek ilişki oldu 19 u peçeteye pembe leke geldi silince sonra kahverengi sulu akıntı adet gününden bir gün önce o da kesildi bitti
Tamarix rabia7106 inşallah ne yaşadığıma bende eşimde çok şaşkınız hem öyle bir kanama hiç yaşamadım hem de böyle bir gecikme korkuyorum başka bir şey çıkmasından