1 oğlum var ve 2. Çocuğu hayatımın hiç bir döneminde düşünmüyordum. Rahim ağzıyla ilgili problemlerim olduğundan Dr da çok mümkün olmadığını söylüyordu. Regl problemlerimden dolayı spiral taktıracaktım. Adet döneminde kullanmam için düşük ilacı vermişti Dr. Kullanamadan hamile olduğumu öğrendim. Şoku atlattım 28 haftalık hamileyim. Fakat oğluma olan ilgim ve sevgim çok fazla. Onu yalnız bırakmaktan, yeterince ilgilenememek vakit ayıramamaktan çok korkuyorum. Ona karşı çok hassasım incinmesinden çok korkuyorum. Aralarında tam 4 yaş var. Erken dönemde kardeşikle ilgili kitaplar alıp okumaya başladım. Hazır gibi ama yine de endişeliyim. Süreci doğru yönetmem ve daha az yıpranmam için önerileriniz var mı? Siz neler yapıyorsunuz 2 çocuklu anneler? Bir de yalan yok aynı olur mu ikisinin sevgisi onu bile düşünüyorum 🥺