fasulyeninnannesi Haftata minik pembe akıntı geldi. 2.gebeliğim çok şiddetli bi ağrım yok. Ama kafaya taktım. Yaşayan var mı böyle bi sorun ?
Es07 12 ya da 14 haftalardaydı sanırım pembe kan geldi benden çok az sonrasında sorun olmadı ama doktorunuza danışın