Merhaba arkadaşlar, 36+2 haftalık hamileyim ilk gebelik normal doğum istiyorum bugün kontrol vardı bebeğim 3200 küsür doktor diyet yap nerden baksan doğuma 3-4 hafta var bu şekilde giderse iri bebek olur normal doğum riskli olur dedi. Ama bu haftalar içinde doğarsa uygun olur diye konuştuk bende doğum kolaylaştırıcı hurma ananas egzersiz bunları yapsam mı yapmasam mı kararsızım böyle olup ilerleyen haftalarda normal giden varmı? Veya önereceğiniz birşeyler var mı illa normal olsun diye tutturmuyorum ama sezeryan diye de kestirip atmıyorum biraz karşığız..