ilaydass İyi akşamlar Fetal DNA sonucu çıkmış da çok şükür düşük risk olarak geçiyor ama heyecandan cinsiyeti sormayı unuttum. Konuyu bilen bir yardımcı olursa çok sevinirim.
omsa Merhaba, öncelikle hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla kucağınıza alın. Testi yapan firma sadece doktora söylüyor cinsiyeti. Doktor size söyler.