momyflow melek_eknc yeni gelmedim geri geldim ikinci hamileliğimm🥲🥲 11+1 zaman hiç geçmiyor bilginize bacılar🤪🤪
melora momyflow ikinciyi bilemem ama 😀ilki biraz zor iştah yok yiyince geri çıkıyor 😂 kasık ağrıları sürekli yatış hamilelik kolay gibi görünüyordu ama zormuş kimse bu zorluklardan bahsetmiyormuş 😂😂
momyflow melora ilki de aynıydı ikinci de aynı maalesef bulantı kusma halsizlik son bir haftadır yataktan çıkabiliyorum hep yatıyordum😒😒 bulantı için ilaç yazdı mı doktor ilaç biraz daha rahatlatıyorr
melora momyflow ilaç yazdı ama ben kullanmadım bulantı 2 günde bir oluyor suanlik iyiyim çok zorlanirsam içerim ilacı diyorum
melek_eknc cemilemre ayy çok güzel 2. De 3. De hep ilk hamilelik gibi çok şükür 😌Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Kdz melek_eknc çok şükür geçti o gunlerrr simdi 11+2 olduk darısı 20li 30lu haftaları göremeye o zamanlar daha çok hamile hissediyorum kendimi ben
bozkurt38 melek_eknc sağlıkla gelsinler inşallah cinsiyetini çok merak ediyorum ya bir kızım olsun çok istiyorum ☺️🥰