Herkes imkanı dahilinde iyisini yapmak ister tabi o yüzden bence bu sorunun cevabı herkes için aynı değil. Çok pahalı markalar tercih etmemiş olmamıza rağmen bebek arabası, araç koltuğu, dolap, şifonyer, beşik ve diğer ihtiyaçlar 50bini rahat buldu. Ayrıca biz büyürken kamera mı varmış demek de mantıksız bir bakış açısı. Teknolojinin gelişmesi bizim hayatımızı kolaylaştırmak için, her şey zorunlu değil zaten. Ama bebeğim uyurken bir yandan yemek yapıp ev işi yapabilmek de büyük bir kolaylık. O yüzden imkanınız varsa tabi ki hayatınızı kolaylaştırın, biz böyle büyümedik bakış açısıyla bakmayın, devir değişti