kevserrrrrr herkesin belirtisi çok farklı olabiliyor ama ben ve arkadaşım ikinci çocuklarımız erkek o doğum yaptı ben henüz yapmadım. Ama ikimizde yaz boyunca salatalık yedik 😂 bilmiyorum belki bir görüş olur size ama benim akrabamda kıza hamileyken yedi salatalık bol bol.