Gamzekrkc1 34 haftalık oldu bebeğim ve nst de kasılmaların çok dedi doktor. Artık yat uzan yürüyüş vs yapma hep dinlen yoksa erken doğar baya aşağı inmiş baskı yapıyor dedi. Bunu yaşayan var mı?
2bebekannesiiiii Gamzekrkc1 benimde çok aşağıda 30. Haftadan beri yatak istirahatindeyim ayakta çok durunca bastırıyor zaten aşağıya çok zorlanıyorum
2bebekannesiiiii Gamzekrkc1 35 haftalık oldu 38 i doldursam en azından diye gün sayıyorum resmen. İş yapmıyorum yatıyorum gün içinde sizde istirahat edin