BabyLuu doktorunla karar ver canım o senin durumunu daha iyi bilir ama yaptır diyosa yaptır ben yaptırdım hiç bi zararını görmedim şekerim olmadığını öğrendim daha rahat yiyip içebiliyorum çıksaydı da ona göre beslenecektim bebeğim için..dotorun istediği hiç bi test gereksiz değildir istiyorsa bi bildiği vardır 😊