Hly_ygt Tgucee benim bu 3. Ayım olacak ilk ay Letu+ovitrelle ikinci ay klomen+ovitrelle bu üçüncü ayım tekrar klomen kullanıyorum ovitrelle de yazacak bakalım bu ay bi sonuç alabilecek miyim
melora Tgucee femera ile yumurta büyüttük önceki ay ama kayınvalidemi kaybettik o ay kontrole falan gidemedim o ay boş gecti bizim bu ay ilk ignede oldu
Bglmmrn Tgucee 27 kasım sabah 11 de iğne oldum cuma akşam 11 de ilişki önerdi zaten çatlama sancısı çekiyosun