Zulfiye06 Kızlar 31 haftalık hamileyim 2 gündür alt tarafımda aşırı baskı var . Bebeğim aşağıda doktor da söylüyordu ama bukadar baskı olmuyordu … 2 gündür aşırı hissediyorum normal mi 😩
ozgetutku Benimki de ters ayakları aşağıda olduğu için baskı yapıyor bebek büyüdükçe haliyle baskıda artıyor eğer doktorun erken doğum riskin yok dediyse normal ama riskin varsa doktorunun bilgisi olsun bence
Melike_mlke ozgetutku benimde öyle ayağıyla aşa vuruyor baskı yapıyor rahim üstü ağrıyor sızlıyor kaç haftalıksınız