nyac bende 5 ay olacak doğum yapalı normal doğum yaptım doğumdan önce vardı doğumdan sonra daha fazlalştı aynı sekilde iki meme ama tuvalete cıkmadığın zaman daha kötü oluyor emin ol tuvalete cık korkma bol su iç ıhlamur iç ıhlamurda rahat cıkmanı saglar ben de korkuyodum ilk zamanlar cıkmıyordum kendimi kasıyordum ve sonunda daha cok acı hissediyordum