nahsen21 4 aylık hamileyim karnımda şişkinlik var normal mı yaşayan varmı 6 aylık hamile gibiyim sanki ya nefes darlıgıda yaşıyorum lütfen gören yazarmı bu şişkinlik neden olur
Busranur_mnts mlkunal son adet gününüze göre sayın ayınızı ben öyle yapıyorum sat 14üydü ayın 14ünden 14üne ayımı sayıyorum haftadan bağımsız daha kolay oluyor